І те і се
Основна інформація
Найменування інституту громадянського суспільства, що подає проект:
МГО Пікс Лаб
Період реалізації:
з 27 Грудня 2021, до 05 Лютого 2022
Місце реалізації проекту:
false, Львів
Загальний бюджет проекту:
575 900,00 грн.
Очікувана сума на фінансування проекту:
14 700,00 грн.
Контакти організації:
+380971823477
Тематика:
Інформаційно-комунікаційні технології
Область:
false
Детальний опис гранту
Анотація проекту:
З розвитком україномовного YouTube зʼявилися ніші, які необхідно заповнювати якісним продуктом, щоб зменшити кількість споживання серед молоді та підлітків російського контенту.
Мета та завдання проекту:
Зробити пілотний сезон з 5 випусків тривалістю не більше 10 хв якісне українськомовне розважальне шоу "І те і се" про новини зі світу креативних індустрій в дотепній формі на YouTube.
Актуальність проекту:
Згідно з дослідженням Google під час карантину попит на YouTube в Україні суттєво збільшився. Відтак впродовж останнього року кількість українських каналів зі 100 тисячами підписників і більше зросла на 35%, а каналів з 1 мільйоном підписників і більше на 45% - а це означає, що український ютуб росте. В нас в країні попудярні новини більше про політику, фільми, але дуже складно знайти інформацію про новини з гумором в креативних сферах, адже ми живемо в цікавий період, коли можна подорожувати в космос, коли починають будувати метавсесвіт і було б класно, якби наша молодь, підлітки були в контексті того, що відьувається в світі.
Цільова аудиторія проекту:
Підлітки - 14-18
Молодь - 18-25
Опис діяльності проекту:
1. Ми запустили перше драфтове відео та зібрали фідбеки щодо формату, тривалосі, виклад матеріалу та актуальност та коротко описали кроки, які нам потрібно втілити, щоб покращити наш продукт
2. Знайти та забронювати 5 різноманітних локацій, або 1 постійну
3. Провести аналіз новин: підготувати новини, посилання відеоʼфото матеріали
4. Обрати найцікавіші та підготуватись до обговорення
5. Забронювати техніку
6. Зняти відео
7. Монтувати відео
8. Завантажити на YouTube та поширити інформацію в соц мережах
Інформаційна складова проекту:
Ми плануємо висвітлити інформацію на наших сторінках у фейсбуці та інстаграмі, а також на особистих.
Також хочемо запустити рекламу в інстаграмі та залучити декількох інфлюенсерів.
Очікувані результати проекту:
Отримати 5 монтованих випусків до 10 хв
Кількість переглядів - вийти на 1000 за хоча б один з роликів
Збільшити кількість підписників - 200
План моніторингу та оцінки результатів проекту:
Після запуску кожного ролику будемо аналізувати активність:коментарі, вподобання, кількість переглядів, щоб розуміти над чим нам потрібно попрацювати