Назад до усіх заявок

YouTube-проєкт Lviv Online Lab

Основна інформація

Найменування інституту громадянського суспільства, що подає проект:

МГО "Львівська відкрита лабораторія"

Період реалізації:

з 20 Грудня 2021, до 12 Лютого 2022

Місце реалізації проекту:

false, Lviv Open Lab, пр. Червоної Калини, 58

Загальний бюджет проекту:

71 200,00 грн.

Очікувана сума на фінансування проекту:

15 600,00 грн.

Контакти організації:

[email protected]

Тематика:

Освіта

Область:

false

Детальний опис гранту

Анотація проекту:

"Наука простими словами!" - такий слоган проєкту. Lviv Online Lab- це відео на платформі YouTube, які лагідно популяризують науку та розповідають про українські наукоємні компанії. Легкі і цікаві відео у форматі інтерв’ю, де один ведучий відвідує різні наукоємні організації та компанії, які базуються у Львові, і запитує у науковців, власників, працівників найрізноманітніші легкі й не дуже питання. Мета - запитати так, щоб відповідь зрозумів кожен. У процесі додаємо гумору і цікавих деталей. Так, маємо на меті відвідати Tech StartUp School, 3D TECH ADDtive, хімічну лабораторію Львівводоканалу, Ензим тощо.

Мета та завдання проекту:

Мета: популяризація науки і технологій серед молоді через легкі відео та ненав'язливу подачу. Так проєкт не лише розповідає про українські наукоємні ініціативи та компанії у місті, але й розвиває українськомовний контент.

Завдання (довгострокові):
- зробити науку цікавою та привабливою для молоді;
- зробити вклад у розвиток українськомовного відео-контенту у науковому сегменті.

Завдання (короткострокові):
- відзняти 5 відео тривалістю до 20 хвилин;
- розвіяти міфи про неприбутковість та нерозвинутість сфери науки в Україні;
- підвищити обізнаність про можливості та перспективи у локальних наукоємних ініціативах та компаніях;
- підвищити обізнаність про діяльність простору інноваційної освіти Lviv Open Lab;
- збільшити кількість підписок та переглядів YouTube-каналу Lviv Open Lab на 20%

Актуальність проекту:

Згідно із статистичними даними, рівень зацікавлення дітей і молоді Львівської ОТГ наукою доволі низький і становить лише 2,6% від загальної кількості молоді (молодь становить 30% населення ОТГ). Такі результати підтверджують необхідність створення умов для популяризації науки й перетворення її на більш доступну для молоді, що означає зосередження на її практичній стороні.
Молодь не бачить практичного застосування навичок, що вивчають технічні спеціальності. Ще зі школи вони впевнені, що наука це складно і неперспективно. Саме тому команда проєкту ставить собі за мету розвіяти ці стереотипи, та популяризувати науку через цікавий контент і спілкування з людьми, які знайшли застосування своїм технічним навичкам.
Важливо зазначити, що розвиток креативності та критичного мислення дітей і молоді є пріоритетом комплексного плану розвитку Львова - Стратегії Прориву 2027. Стратегія наголошує на оптимізації процесу навчання, підвищенню прикладної сторони освіти і розвитку більш практичних навичок.

Цільова аудиторія проекту:

Пряма цільова аудиторія: молодь 20-24 роки, вона активна і шукає легкий цікавий контент під який можна відпочити, але при цьому дізнатися щось нове.
Портрет прямої цільової аудиторії: Тарас, йому 22 роки, у вільний час і під час рутинної роботи він любить вмикати YouTube-відео "на фоні", живе у Львові, тож йому приємно бачити у відео знайомі локації, він активний, цікавиться сферою IT, в університеті навчався за технічною спеціальністю, але поки не знайшов можливості себе у ній зреалізувати.
Непряма цільова аудиторія: школярі, люди, що працюють у сфері науки та технологій, працівники та власники наукоємних компаній, журналісти, що цікавляться темою науки, усі, кому цікавий легкий контент про науку.

Опис діяльності проекту:

Завданням проєкту є створення 5-ти YouTube-відео - до 25-ти хвилин кожне. На відео будуть екскурсія локацією та інтерв'ю з героями (працівниками, власниками, ініціаторами тощо).

Етапи:
1. Вибір локацій та комунікація про співпрацю з компаніями та ініціативами (до 24.12.21)
2. Залучення ведучого та оператора до процесу, прописування сценарію, визначення дати зйомок (до 24.12.21)
3. Узгодження дизайну проєкту, залучення дизайнера (до 05.01.22)
4. Безпосередній процес зйомок на локаціях (до 21.01.22)
5. Монтаж відео (до 30.01.22)
6. Запуск записаних відео на платформі YouTube (до 12.02.22)

Кошти залучені у проєкт підуть на зйомку та монтаж відео, послуги ведучого та дизайнера, на рекламу проєкту у соцмережах, замовлення сувенірної та поліграфічної продукції.

Інформаційна складова проекту:

Основним каналом комунікації виступають соцмережі: YouTube, Instagram, Facebook та TikTok. Методи комунікації із прямою цільовою аудиторією включають: відео контент, візуальний контент, контент для соцмереж, рекламу у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!. Також процес зйомок та цікаві моменти з уже готового контенту можна комунікувати через відео у TikTok, це стане додатковим каналом комунікації та джерелом приходу нової ЦА.

Методи комунікації із непрямою цільовою аудиторією:візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах. Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram, TikTok), самого Youtube-каналу Lviv Open Lab, соцмереж партнерів проєкту, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.

Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.

Очікувані результати проекту:

По завершенню проєкту ми отримаємо щонайменше 5 відео до 25 хвилин кожне, що знаходитимуться у вільному доступі на YouTube, та будуть цікавими потенційній цільовій аудиторії.

У результаті виконання інформаційної складової проєкту, ми очікуємо досягти таких кількісних показників:
- кількість загальних переглядів відео проєкту на YouTube - 10000;
- кількість згадок у ЗМІ - 25;
- кількість потенційних партнерів - 2;
- кількість наукоємних компаній та ініціатив для співпраці - щонайменше 5;
- кількість переглядів відео у TikTok - 20000;
- охоплення дописів про проєкт у соцмережах - 50 тис. осіб.

Серед якісних показників варто зазначити:
- підвищення рівня зацікавлення молоді практичною наукою;
- підвищення рівня обізнаності про наукоємні компанії та ініціативи серед молоді;
- підвищення зацікавленості українськомовним сегментом YouTube.

Завдяки реалізації проєкту вдасться досягнути таких довгострокових результатів:
- підвищення рівня залученості молоді до сфери науки та технологій;
- підвищення рівня зацікавлення школярів науковими дисциплінами із 2,6% до мінімум 5% через 3 роки;
- посилення міжгалузевої співпраці й розвиток міжгалузевих партнерств.

План моніторингу та оцінки результатів проекту:

План моніторингу:
1. Метод швидкої оцінки під час самого проєкту у будь-який з його етапів.
2. Метод спостереження за кількісними показниками у медіа, де й буде поширювати проєкт. Ми порівняємо кількість підписок на YouTube, охоплення дописів, кількість переглядів на початку проєкту та в його кінці.
3. Під час проєкту також за допомогою методі спостереження будуть внесені корективи у процесі редагування та публікування відео, залучення рекламних коштів та коригування цільової аудиторії проєкту, разом і з способом подачі інформації.

Показники для оцінки:
- кількість підписників на YouTube-канал та на інші соцмережі (Instagram, Facebook, TikTok);
- кількість переглядів на YouTube та пізніше у TikTok;
- кількість залучених ЗМІ та інфоприводів.

Відповідальні за оцінку учасники команди організаторів, зокрема комунікаційниця, яка відповідальна за соцмережі та загальне представлення проєкту.

Проєкт успішний, якщо будуть досягнуті усі або майже усі очікувані кількісні та якісні показники проєкту, зазначені вище.